РУХАНИЯТ

ӨЛКЕТАНУШЫ-ТАРИХШЫ
ӨЛКЕТАНУШЫ-ТАРИХШЫ
2020-жылы өлкеміздегі «альма-матер» -Халел Досмұхамедов атындағы Атырау Мемлекеттік Университетінің құрылғанына 70 жыл толады. Мерекелік шараға орай біздің сайтта осы білім ордасында еңбек етіп дәріс берген ұстаздар мен білім алған мамандар туралы жариялап отырмыз.
ҮЛГІ-ӨНЕГЕ ЕСКІРМЕЙДІ
ҮЛГІ-ӨНЕГЕ  ЕСКІРМЕЙДІ

2020-жылы өлкеміздегі «альма-матер» -Халел Досмұхамедов атындағы Атырау Мемлекеттік Университетінің құрылғанына 70 жыл толады. Мерекелік шараға орай осы білім ордасында еңбек еткен, дәріс берген және білім алған жандардың естеліктерін жариялаймыз.

МАҚАЛАДАН СОҢ
МАҚАЛАДАН СОҢ

 

Құрметті оқырмандар!

18 сәуірде сайтымызда Алматылық тарихшы Марат Туғанбаевтың  «ПАЙДА МА, ӘЛДЕ ЗИЯН БА?» деген мақаласын жариялаған болатынбыз. Мақала оқырмандардың қызу талқысына түсіп, бірқатар пікірлерге ие болды. Сол пікірлерді жариялауды жөн көрдік.

 

ПАЙДА МА, ӘЛДЕ ЗИЯН БА?
ПАЙДА МА, ӘЛДЕ ЗИЯН БА?
Еліміздегі белді институтының директоры Қабылдинов Зиябек ғылымға пайда келтіріп жүр ме? Әлде зиян келтіріп жүр ме?
ӘРІПТЕС КЕЛБЕТІ МӘҢГІ ЕСІМІЗДЕ
ӘРІПТЕС КЕЛБЕТІ МӘҢГІ ЕСІМІЗДЕ
2020-жылы өлкеміздегі "альма-матер" -Халел Досмұхамедов атындағы Атырау Мемлекеттік Университетінің құрылғанына  70 жыл толады. Мерекелік шараға орай осы білім ордасында еңбек еткен, дәріс берген  және білім алған  жандардың естеліктерін жариялаймыз.
ҰЛАҒАТТЫ ҰСТАЗҒА ТАҒЗЫМ
ҰЛАҒАТТЫ ҰСТАЗҒА ТАҒЗЫМ

2020-жылы өлкеміздегі "альма-матер" -Халел Досмұхамедов атындағы Атырау Мемлекеттік Университетінің құрылғанына  70 жыл толады. Мерекелік шараға орай осы білім ордасында еңбек еткен, дәріс берген  және білім алған  жандардың естеліктерін жариялауды жөн көрдік.

Жүйіткіген жүйріктей, аққан жұлдыздай зулап өтіп жатқан уақыт-ай... Өмірі өзінікі болғанымен, өмірі өзгенікі болған ұлағатты ұстаз, ақылшы тәлімгер, танитындарына қадірлі де үлгі аларлық азамат бола білген Ғапурулла ағамыздың өмірден өткеніне де жыл толып қалыпты, әрине сағынышпен еске аламыз. Бүкіл саналы ғұмырын ұстаздыққа арнап, 70 жыл тарихи жолы бар, Қазақстанның батыс өңірінің ғылымы мен біліміне, мәдениеті мен экономикалық дамуына зор үлесін қосып келе жатқан білім ордасы- Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік  университетінде өмірінің соңғы уақыттарына дейін жұмыс жасады.

НАШ СЕМЕЙНЫЙ ИНСТИТУТ
НАШ СЕМЕЙНЫЙ ИНСТИТУТ

В 2020 году празднует 70-летний юбилей наш атырауский альма-матер-Атырауский государственный университет имени Халела Досмухамедова. В связи с этим мы публикуем воспоминания людей, так или иначе связанных учебным заведением.

Гурьевский педагогический институт или, как он сейчас называется, Атырауский университет имени Халела Досмухамедова стал для всех членов нашей семьи, что называется, альма матер.

.

ҚАЗАҚ ӘЛІПБИІН ЛАТЫН ГРАФИКАСЫНА КӨШІРУ ЖАҒДАЙЫНДА БІЛІМ БЕРУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Мақалада бүгінгі күні басты өзекті мәселе – қазақ әліпиін латын графикасына көшіру мәселесі көтерілген. Авторлар   латын әліпбиіне көшуді жан-жақты зерттеген  филолог-ғалымдар зерттеулеріне сүйене отырып, оның мәдени-әлеуметтік, лингвистикалық, педагогикалық-психологиялық жақтарын жан-жақты қарастыруға тырысқан. Латын графикасы –  бұл жалғыз Қазақстанның ішінде жобаланған саясат емес, бұл бүкіл дүние тілдерінің тұғыры, себебі қазіргі ағылшын, француз, неміс, италиян секілді өркениетті елдердің тілдері терең бастауын сол латын графикасынан  алатындығын ескеруіміз қажеттілігі тұжырымдалған.

БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА ПАРАДИГМАСЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Қазіргі білім мен ақпарат үстемдік еткен қоғамда педагогтың білім, білік, дағды, тәжірибесін пайдалана отырып, өзгермелі өмір жағдайына бейімделу икемділігін ғана емес, үнемі кәсіби біліктілігін арттыру қажеттілігін талап етуде. Сол себепті бүгінгі білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру күн сұранысынан туындап отырған өзекті мәселе. Авторлар ХХІ ғасырдың ақпараттар мен адами капитал ғасырына сипаттама бере отырып, білім берудің жаңа парадигмасы, өмір бойы білім алу» (Life Long Learning) тұжырымдамасы, оның өзіндік мәні, көпқырлы жақтарын,  үздіксіз берудің тұлғаның шығармашылық әлеуетін  өмір бойы байыту мақсатын көздеудегі  өзіне тән ерекшелігін  жете ашқан.
КУРСТАСЫМ ФАЙРУЗА
КУРСТАСЫМ ФАЙРУЗА
  Шоқан Уәлиханов атындағы Тарих және этнология институтында қызмет атқарып жүрген кезім еді. «Атыраудан бір тарихшы қорғайын деп жатыр»-дегенді құлағым шалып қалды. Директордың ғылыми істер жөніндегі орынбасары шақырған соң, Қайдар Алдажұмановтың кабинетіне келсем курстасым Файруза Рысқалиева отыр. Мінекей кездесу, екеуміз амандаса кеттік.